الخميس، 24 يونيو 2010

أحداث سبتمبر وحريق سوق التونسى

معلش ياجماعة تعليق بسيط كده على الماشى هل قراتم عن حادثه حريق سوق الجمعة او سوق التونسى ؟؟؟؟ طيب ايه رأيكم ؟؟؟ وماهى العلاقة بين حريق سوق التونسى واحداث الحادى عشر من سبتمبر عام 2001 ؟

هناك 9 تعليقات:

أنا - الريس يقول...

انا مسمعتش ..
بس كله أفلام للتدخل في شوؤن البلاد باي صورة سواء داخلية أو خارجية
وكسب نقاط
البلاد العربية كلها بتتحرق ..
فربنا يستر في الأيام اللي جاية

خواطر شابة يقول...

منتظرة اقرأ الربط الذي ظهر لك بين الحادثثين

Hesham يقول...

سيدى الرئيس
ربنا يستر على الجميع

Hesham يقول...

خواطر شابه
انا حكتب الربط بين الحادثتين ان سمحتيلى عندك فى المدونه وعايز ردك عليها فى المدونه بتاعتى

Mona يقول...

هشام أنا قرأت تحليلك بس لاأعتقد أن الامور لهذه الدرجة ثم السيارة كيا مش تويوتا وكمان 3 ماتوا والخسائر 10 ملايين من الجنيهات أن هذا لضرب من الغباء أن يصل التفكير بهم لهذا الحد وأنا أعتقد أن الدولة أذكى من ذلك بكثير والله أعلم لكن أنا بشوف أن الناس دلوقت اصبحت متشككة فى كل شىء. بصراحة الاحداث زادت عن حدها وكأننا أصبنا بالهوس ولوثة من نوع ما.

Hesham يقول...

منى
معلش يامنى يمكن اكون مبالغ بس لم يثبت ان احدا مات فى الحادثة مره يقولوا اسره راجل ومراته وبنته ومرة ثانيه قالوا 3 رجاله وبعدين فين اهل المتوفين مش معقول يكون ناس ماتوا فى حادث مروع زى دا ومنشفش حد من اهلهم يطلع فى الـ500 قناه فضائية يعنى ؟؟؟ واعتقد ان فيه احداث اقل جسامه طلعت فيها ناس بتصوت وبعدين شوفتى بقى قرار المحافظ ال ايه حيودوهم سوق 15 مايو هاهاها صباح الصباح واللى جاى احلى من اللى راح

خواطر شابة يقول...

مااعرفه عن الحادثة ان السيارة فيها اسرة كاملة اب وام واطفالهما فهل معقول الدولة سترمي باسرة من فوق لكوبري لتخلي سوقا انا كنت ساقتنع بوجهة نظرك لو كان المتسبب في الحريق ماس كهربائي او اي سبب اخر مجهول اما الان صعب ان اصدق ذلك
تحياتي وودي

AM.SA.CHANNEL يقول...

اللي حصل في حريق سوق التونسي؟؟؟

العلم نور يقول...

عايزين الولايات المتحدة الإسلامية تقوم لازم نودود لبعضنا عشان تقوم ..

ودود يا ودود .. وَدوِد .. ودوادا .. وَد (بفتح الواو).. وِد .. (بكسر الواو)

لازم تتودوادو بها (اشتغلوا وسبحوا بها .. صبح وليل .. ليل وصبح .. داخله خارجه .. خارجه داخله) وانشروها.

اصدقائى الاعزاء

شكرا لزيارتكم لمدونتى تمنياتى ان تحوز إعجابكم دائما واتمنى المزيد من تعليقاتكم سواء من يتفق معى فى الرأى أو يختلف وطبقا للمقولة المشهورة شكرا لمن قال نعم وشكرررررررا لمن قال لا ( والحدق يفهم )