الاثنين، 25 مايو 2009

أفديكى

حياتى أفديكى بحياتى
فإن جرح السكين يديك؟
احسبه طعن نافذ فى قلبى
افديك بعمرى من قطرة دم قد تنزف منكى
فنور الدنيا لايكتمل فى عينى الا بوجودك انتى
فعمرى احسبه فى الدنيا بدفاعى عنكى

هناك تعليقان (2):

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صديقى الغالى هشام
بجد اسفه انى اتأخرت عليك كنت منقطعه فتره عن التدوين والحمد لله رجعت تانى

المهم
جميل قووى الكلمتين دول
هو اه بوست صغير
بس كل كلمه تحمل معانى كثيرة

كم حقآ جميلا دفاعك عن حبك وان تفديه بكل قطرة من دمك
الله الله الله عليك
لو كان دفاعى عن حبى جريمة فليحيا عالم الخيانة
و انت تعلم انى لا اعرررف معنى الخيانة يا حبيبى
انت الذى يعرفها فى طبعك
فى لسانك
فى كلامك
فى معاملتك
فى قسوتك
فتعلمت شيىء من حبى اليك و هوة
اذا جاءك حب فى وقت تكون مشاعرررك محطمة من حبيبك الاصلى
فان قلبك يكون مثل (الغرقان اللى بيدور على خشبة فى وسط البحر)
و انا كان حبى معك كذلك فلا تفتكر ان كان حبى اليكى حقيقى و تمن الخيانة = خيانة و تمن الحب =حب
فاذا كنت تريد ان تملك قلبى فلا ملك لقلبى و لا والى انا قلبى بدون غالى
تحياتى لقلمك
انوسه

Hesham يقول...

عود جميل واحمد ياايناس بجد كنتى سايبه فراغ كبير فى مدونتى انا شخصيا شعرت به وفى الشبكه كلها صدقينى فرحت جدا بعودتك وشكرا على الكلام الجميل الرائع الذى احسبه نبراس على صدرى افتخر به امام كل المدونين

اصدقائى الاعزاء

شكرا لزيارتكم لمدونتى تمنياتى ان تحوز إعجابكم دائما واتمنى المزيد من تعليقاتكم سواء من يتفق معى فى الرأى أو يختلف وطبقا للمقولة المشهورة شكرا لمن قال نعم وشكرررررررا لمن قال لا ( والحدق يفهم )